ARKADAŞLAR ARTIK YOUTUBEYE VE FORUMA TAŞINDIM YOUTUBE KANALIMA ABONE OLUN www.youtube.com/TheYusufcan42 FORUM= wwww.turkishmodders.com

4 Kasım 2013 Pazartesi

7
gta san andreas silah bırakma modu







MERHABA ARKADAŞLAR SİZE GTA SAN ANDREAS SİLAH BIRAKMA CLEOSUNU PAYLAŞIYORUM EVET MODU DENEYİN ÇOK GÜZEL BİR MOD EVET BU MOD İLE
İSTEDİĞİNİZ YERE İSTEDİĞİNİZ ŞEKİLDE SİLAHLARI KOYABİLİRSİNİZ









İÇİNDEKİ CS UZANTILI DOSYAYI GTA SAN ANDREAS İÇERİSİNDEKİ CLEOYA ATIN
SİLAHLARI   'G' TUŞU İLE YERE KOYABİLİRSİNİZ.




      


                                                                             LİNK


                                                       2 SHARED' DEN İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN


7 yorum:

  1. ben çok aramıştım bu modu çok saol ya o demir bileklikten kurtuldum artık yaşasın teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. bro rar şiferisi nerde yav

    YanıtlaSil
  3. Gtamodcusu.blogspot.com

    yusufcankapatt.blogspot.com

    gtasanandreasmodları.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. bunlardan birini denemelisin

    YanıtlaSil
  5. şifre ne hiçbiri olmuyor :((

    YanıtlaSil