ARKADAŞLAR ARTIK YOUTUBEYE VE FORUMA TAŞINDIM YOUTUBE KANALIMA ABONE OLUN www.youtube.com/TheYusufcan42 FORUM= wwww.turkishmodders.com

17 Kasım 2013 Pazar

4
gta san andreas'a skin yükleme ve kullanımı







evet arkadaşlar bu dersimde sizlere nasıl skin selectör kullanılır ve nasıl skin yüklenir onu anlatacam.video+resim aşağıdadır anlatım+video+resim bana aittir.


VİDEO+RESİM+LİNK oyun görüntülerinin altındadır. skin selectörün kullanımı ve gerekli program videoda yazıyor ama ben genede yazıyım.

kullanım:TAB+Q+E aynı anda basınca skinleri seçebilirsiniz.

gerekli program:Alcı's İmg Editör 1.5 başka programlardada yapılabilir ama  bu kolay 

videonun boyu küçük diye izleyemezseniz youtube den izleyin


                                 VİDEO


                                 RESİM
                                      

                                                     LİNK

 İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN


4 yorum:

  1. çok güzel kardeşim bu sayede istediğim skini yükleyebiliyorum artıkkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önemli değil kardeşim bir yardıma ihtiyacın olursa iletişimden bana ulaşabilirsin

      Sil
  2. KARDEŞİM Bende CLEO DOSYASI YOK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle Merhaba Şimdi Cleo Dosyası yoksa Sitenin Cleo Modlar BÖlümünden CLeo 4 indirceksin Setup Halinde Sonra Setupu Çalıştırcaksın Gtanın oldugu yere kurcaksın ve Gtanın içinde Cleo Klasörü olcak Skin SelecTörü oraya atacaksın


      yardımcı olabildiysem ne mutlu bana

      Sil